| Nauja paskyra
Powered by Core Design

Laimėto konkurso prizas - kelionė
2019.05.30

Jau eilę metų Vaikų kūrybinės iniciatyvos fondas organizuoja „Kengūros“ konkursą, kuriame skirtingose srityse varžosi mokiniai iš visos Lietuvos. Kadangi dalyvaujančiųjų daug, geriausieji dar varžosi Lyderių ture – jame mano esė „Kada pateisinamas karas?“ pateko tarp geriausių ir gavau galimybę aplankyti vienus iš gražiausių Europos miestų – Vroclavą ir Prahą.

Tiek Vroclavas, tiek Praha paliko neišdildomus įspūdžius. Vroclavas – ketvirtas pagal dydį Lenkijos miestas, pasak legendos, įkurtas čekų kunigaikščio Vratislavo. Miestas žavėjo savo itin spalvingu senamiesčiu bei ypatingais miesto gyventojais - nykštukais. Apie 165 jų yra pabirusių įvairiose miesto vietose, tad užvertus galvą žavintis bažnyčių bokštais ir spalvotais stogais taip pat svarbu nepamiršti pažvelgti po kojomis ir pasisveikinti su mažaisiais vroclaviečiais. Aplankėme daug bažnyčių, praėjome daug jaukių senamiesčio gatvelių, buvome japoniškame sode, matėme fontanų šou. Itin smagu laiką leisti buvo centrinėje turgaus aikštėje, kurioje yra gotikinė rotušė, apsputa daugelio spalvotų namukų. Aikštėje smagus vietinių ir turistų šurmulys, stovi įvairūs kioskeliai, kuriuose tvyro sausainių kvapas ir gera nuotaika.

Kitą dieną praleidome didžiausiame Čekijos mieste – sostinėje Prahoje. Laiką leidome miesto centre, kuris yra įtrauktas į UNESCO paveldo sarašą. Vien centrinėje dalyje yra septyni tiltai – didžiausią įspūdį paliko Karolio tiltas. Jame pastatytos šventųjų skulptūros vaizduoja Čekijos istoriją. Prahoje taip pat aplankėme nemažai gražių bažnyčių, Parako vartus, astronominį laikrodį ir daug kitų gražių vietų. Be to, paragavome daugelyje Prahos senamiesčio gatvelių pardavinėjimų tradicinių čekiškų vaflių „Trdelnik“.

Keliauti, pažinti, atrasti – vienos gražiausių gyvenimo dovanų. Smagu, kad Traupio pagrindinė mokykla ir  VKIF sudarė galimybes  susipažinti su Vroclavu ir Praha, patirti jaukią atmosferą ir pačius geriausius įspūdžius. Kelionė paliko daug malonių prisiminimų, į kuriuos gera sugrįžti.

Indrė Musteikytė

Paskutinį kartą atnaujinta ( 2019.06.06 )